Tuesday, December 23, 2008

demam?

Badan saya dah start rasa tak sedap. Kepala pening, tekak perit, hidung dah start tersumbat. Tanda-tanda nak demam.  Achooo achooo ja dari tadi. Tapi dlm keadaan sekarang saya tak mkn dadah yg dr bagi. Saya lebih suka minum air masak banyak2...bergelas2 kalau larat. At least kurang perit tekak saya.  Bukannya saya lagi pandai dari Dr., tp kalau saya amik dadah, nanti saya akan jd lagi lemah, nak celik mata pun tak  larat, nak  angkat tangan nak menaip di  blog apatah lagi hahahaha....saya tak suka.  Saya hanya akan mkn ubat bila kaedah tradisional saya tak jalan.

Balik dari  kerja ptg tadi Cik Li ajak singgah kedai  mamak di Cyberjaya. Saya share mkn naan cheese dengan Esha & Elyn. Cik Li pekena nasi kandar. Mlm semua tak mau makan lagi dah. Memang kitorang jarang mkn mlm pun kalau dah makan dlm pukul 6 mcm tu. Smbil2 mkn, nyembang2 merapu gelak2....cerita pasai momok di Putrajaya he he he. Cik Li memang suka layan saya merapu. Sambil2 layan anak2 bercerita.

Kepala saya dah semakin berat...nak tido la...ni namanya entry tak tentu hala he he he.  Harap-harap bila saya bangun esok perit di tekak saya akan hilang......

No comments: