Tuesday, December 30, 2008

Elyn 2

Meh tengok meh aksi saya sewaktu makan....opsss saya seksi kan kan kan????. Sebab apa Mama bogelkan saya? Sebab saya suka makan + sapu2 kat baju. Mama penat, mama demam, sebab tu mama bogelkan saya.


Ok, mula2 penyek2 kan nasi dengan tangan. Asingkan carrot dan kentang sebelah2....lepas tu tekan2 dengan sudu. Tekan tekan smpaiiii lenyek. Sambil2 tu calit2 kat perut sikit, kat pipi dan kat mana2 sajalah sesedap rasa...wooow besttt.


Lepas tu cuba lambung2......lagi tinggi lagi baik.....biar jatuh2 ke bwh.

p/s : Entry ni dah lama. Tak publish. Masa ni Cik Jah tak sehat, dah tak kuasa nak larang apa dia nak buat...lantak la anak oit...asalkan bahagia, gumbira tak menangih sudah la......

1 comment:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

woppp...
terseksi sudah...

he he he...comey anak akak....

(^_^)

::_Yanie Putrajaya_::


*********************************