Tuesday, December 30, 2008

Elyn 3

Ni gambar2 petang smalam. Cik Li off sebab weekend haritu dia kerja. Dia dtg amik saya bwk dua dayang. Tp dayang kecik ni mengada sungguh. Nak duduk atas riba bapak dia...nak pegang stereng. Kalau diam tak pa juga. Ni terkinja2, bahaya cek oitttt.....'p dok blakang!'...saya halau...ya saya memang garang.




Tak mau dok blakang, dok atas riba saya pun dia tak mau. Bila kena marah, dan dan tu menangih....Bapak dia relax ja....saya yg angin. Ok la pujuk2 la....gosok2 skit...'p dok blakang ngan kakak pi, pakai tali skali eh'.....baru nak.


Dah dok blakang, mcm ni pulak jd. Mula baik la, satgi dia start la tarik rmbut kakak la, 'ukak, ukak' (dia jerit suruh buka seat belt), berdiri lompat2 la....adoihhh sesak napaih.



p/s: Bila tak ada sunyi, bila ada kecoh la pula kan.....

No comments: