Friday, December 26, 2008

telefon

Tadi tiba2 telefon saya 'hang'. Tekan apa pun tak mau dah....panik sekejap.  Baru lagi telefon ni, tak smpai 2 thn pun lagi. Tp dah berapa kali jatuh pun saya dah tak bilang.....Esha jatuhkan lain, Elyn lagi tak campur, saya terjatuhkan sendiri pun tah berapa kali..huhuhuhu.....

Ni telefon yg ketiga saya ada. Saya kalau pakai satu2 benda memang dlm satu tempoh yg lama. Kiranya selagi boleh pakai, saya pakai ja. Saya pun bukan la jenis yg suka sgt tukar2 hp. Asal keluar model baru nak beli, keluar baru nak beli, heheh saya bukan jenis tu. Selagi elok, boleh pakai ok ja. Tp hp ni baru lagi dah jd mcm ni...adddoiii.

Saya dah plan, kalau masih tak boleh on juga saya nak tukar sim ke telefon lama saja. Tp saya cuba juga lagi godek sana godek sini nak bagi ok. Lepas dah tekan itu tak mau, ini takmau, saya cabut terus bateri, lepas tu pasang balik. Pheewww lega boleh on dah...

p/s: tiap kali hp jatuh, saya rasa mcm kepala saya pecah...adooiihhh sakittt oooo..tension tension.

No comments: