Thursday, January 22, 2009

di satu petang, mereka pink.........


Semalam balik kerja, Cik Li dari rumah, sebab dia nak ambil Amelyn dulu baru ambil saya. Saya tengok anak saya dah layu....sure bangun awal masa kat nursery nih. See dah lentok. Dia ni kalau lentok len macam sikit. Sure nak dok mcm ni sebab senang nak kelebek siku saya. Sementara nak tidur tu nak picit2, cubit2 dulu kan. Ikut prangai sapa lah nih kan teeettttt hikhikhikhik.

Tp smpai ja kat kedai mamak tmpt lepak selalu, dia bangun. Siap suruh pakaikan topi. Sebab time tu renyai2. Dia kalau ujan ke renyai ke kena pakai topi la konsepnya.

Orang suruh mkn roti, dia korek krim tu saja. Minta sikit pun tak bagi dah nih. Pulun sorang2.


Cakkk...tedap oooo

ayookkk tak tau..ha ha....ayokk

Comey dak muka mcm ni...ni bukan gmbr candid. Memang dia buat muka mcm ni, konon lawak sgt la tu kan...kena la kami bertiga gelak2 sebab konon lawak gila la kan...

Hawat la adik Esha mcm ni arrr???


Dannn saya terperasan sesuatu. Petang tu, mereka semua berbaju pinkkk....hik hik hik. Baju ni saya paksa boprend saya ni beli sebab raya last year, raya kedua temanya adalah pink. So dah dia sorang ja lelaki dlm family kecil kami, kena la ikut kan wawawawa....Nasib tak banyk ckp. Dia pakai ja.
Catatan CJ : Wei, ok apa laki pakai pink. Sutun pun sutun ar, yg penting ai tau sapa dia. Wah statement hahahah...ok ok dah.

No comments: