Sunday, January 25, 2009

Happy Birthday Mak.


Harini, 25 Januari 2009 birthday mak saya yang ke 64 thn. Walaupun Mak saya tak baca blog saya, saya nak juga buat special entry untuk Mak saya.

Selamat hari lahir Mak, semoga panjang umur, sehat tubuh badan, murah rezeki dan diberkati Allah SWT selalu....

Lepas solat subuh pg tadi saya dah telefon sembang2 dengan Mak, dpt dengar suara Mak pun dah mencukupi.  Walaupun saya tak pernah ckp, tp saya yakin, Mak saya tau yg saya sayangkan Mak saya. Walau apa pun pemberian saya kepada Mak, tetap tak akan dpt membalas jasa Mak membesarkan saya selama ni...

Huhuhuh tetiba teremosi sorang2.....

Catatan CJ : Pjah sayang Mak....

2 comments:

Diamilikku said...

sayangilah ibu kita selagi nyawa dikandung badan...huhuhuu..aku dah takdak mak dah...

Cik Jah said...

sone - huhuhu jgn buat aku sedih sama weiii....