Saturday, January 24, 2009

saya tak sehat

Sejak subuh tadi saya cirit birit. Lepas tu muntah muntah. Tah apa tah yg saya salah mkn semalam. Skarang saya dah lembik. Tak lalu nak makan langsung. Minum air saja.

Cik Li kena kerja pulak harini.  Tengahari tadi saya masak jugak sebab Cik Li teringin nak makan kari kepala ikan merah. Bila dia tengok saya dah lembik dia ckp tak yah la masak, tengahari dia balik dia sediakan la apa nak makan. Tp sebab dia ni jarang minta saya masak, so cam tak sampai hati pulak. Lagipun petang semalam semua barang dah beli. Saya masak la jugak. Selalunya kalau masak simple2 centu dlm setengah jam ke sejam je siap tp tadi dari pkul 10 pg bawak ke pukul 12 lebih saya masak baru siap. Siap berkerusi masak. Duduk kat tepi sinki.

Lepas siap masak ja saya pengsan smpai pukul 2 lebih. Sama Amelyn. Dia bangun baru saya bangun. Suapkan dia makan. Esha dah siap mkan awal2 lagi. 

Esok ada plan nak jalan2, tp badan saya lemah lesu lagi...tengok la cemana. Kalau tak boring pulak dok rumah ja. Saya kalau dok rumah lama2 mulalah jd tak tentu arah. Bosannn....

Daaaa saya dah tak larat nak menaip....

3 comments:

Diamilikku said...

betul ka food poisoning..ntah2 buatan org gak kot...hehehheheh...thanx sebab singgah ke diamilikku no...

Angah said...

helo,nice cool blog dude,anyway sye nak jemput anda ke blog saya ni di http://sabtu-day.blogspot.com ..erm jgn lupe linkkan blog ini yer,thank n bye

Cik Jah said...

Sone - heehehe...salah makan daa....buatan org blom menjadi kuakuakua...tq singgah.

superman - tq singgah...insyaAllah nanti saya jengah ye.