Friday, January 16, 2009

makan2 @ cyberjaya

Lepas Cik Li ambil saya ptg tadi, dia ajak pegi minum2 + makan2. Saya kalau dah bab mkn ni jarang la menolak he he he. Musuh jgn dicari, rezeki jgn ditolak kan...jommmm. Tmpat kat cyberjaya la sebab sehala nak balik ke rumah. Cafe de Arif kot nama restoran tu. 

Esha yg baru bangun tidor. 

Saya ajak mkn kat sini sebab saya nak mkn ni la Penang fried koewteau....sedappp. Selambak pulak tu. 

Depa dorang ni memang la tekak omputeh celup. Semedang western. Hishhh kadang rimas ok.

Budak kecik ni la yg paling best. Semua yg orang makan dia pun dpt makan. Dia ni pulak memang klon yg belasah semua. Tak pilih punya. Bagi la makan apa pun semua dia mkn. Kalau pedas dia ckp la pedas. Tamau dah lepas tu. Tp takat sikit2 tu no hal. Saya yg risau takut dia sakit perut. Yalah kecik lagi kan....ikut dia memang la semua dia mkn ja.  

Lepas mkn balik la.... menonong ja dia jalan. Tak mau org pegang pulak tu. 

Part ni yg paling saya tak gemar skali  ni. Sessi membakar paru2.....

Boleh dia bukak kereta, masukkan anak bini dia dlm kereta, bukak aircond, radio semua, lepas tu dia keluar balik. Sedut sedut sedut smpai habih sebatang, baru dia masuk balik dlm kereta. Sengih sengih dan sengihhh lagi...hissshhhhhhhhh.

Catatan CJ : anniversay kami yg ke-8 dah hampir.....cemana nak meraikan eh....pikir cik jah pikir....

No comments: