Sunday, January 18, 2009

selamat pagiiii


Awal budak ni bangun. Pkul 530 dia dah ajak turun. Nak susu la...Dah bancuh susu tak mau pulak dia sambung tido. Saya on laptop ja, dia pun kalut la sama. Nasib ada lptop rosak Pak Njang punya. Haaa adik, yg ni boleh dihempuk2, sila la sila...
Saya kalau tidur berubah tmpat memang tak nyenyak. Smalam tah berapa kali terjaga. Tp selalunya malam mula ja mcm tu. Masuk mlm kedua dah ok dah. Saya turun ja tadi tengok Najwa dok tengok TV huissh tak tidor ka budak ni. Teringat dia minta saya buatkan dia blog mlm tadi. Tp saya dah tertidur tak sempat nak create blog kat dia. So tolong la create sebuah kat dia. Subuh2 ni laju ja pulak. Petang smalam very the slow. 
Saya nak p tolong Kak Abok buat breakfast....tataaa....
Catatan CJ : Kak bokkkk...Jomlah p JUSCOO.....jom la jom la...

No comments: