Thursday, January 22, 2009

TAG by ERNIE

Dah lama dah Ernie bagi keja ni kat saya. Saya dah buat separuh pehtu lupa, boley?...Ni baru teringat balik.

Ok, here we goooo.

1. Do u think U are HOT?
Tak kot...macm ernie la jugak jwapan saya, hot temper ye diakui he he he.



2. Upload a fav pic of u...




3. Why do u like this picture?
Sebab gambar ni Cik Li senyum adalah ikhlas. Selalu tu cam nak kena belasah dulu baru boleh senyum.

4. When was the last time u ate pizza?
Bila eh...tak ingat dah la. Bulan lepas kot...tah tak ingat.

5. The last song u listen too?
Lagu Noorkumalasari wakakhakhakha tak ingat la tajuk dia. Tp best lagu tu. Sayang selamat pagiii..selamat pagi sayang...

6. What are u doing right now beside this?
Record incoming memo bla bla bla...kat opis la pulak kan, haruslah kerja2 opis.

7. What name u prefer besides yours?
Y.A.M Tengku Puteri Raja...muahahah cisss menyemak ja panjang2. Saya amat bersyukur dengan nama yg bapak saya bagi, walaupun org selalu sebut pelik2...

8. People to tag?
1. nini
2. kasih
3. kak yam
4. hani
5. najwa ~ kak abok, soh dia update blog

9. Who is no.1?
Officemate, kawan time nak merapu meraban, tokey vitagen hik hik hik.

10. No.3 is having relationship with?
Ngan husband dia la. En. Hisham.

11. Say something about no.5
My niece. Tkt. 2...Mak dia garang!!! ehhhh tadak kena mengena :))

12. How about no. 4?
Also my niece. Blaja kat UIA. Banyak boprend ooo..oppsssssssssssss...abih la jatuh saham

13. Who is no.2?
Officemate juga. Agak sengal kadang2. Sesuai masuk raja lawak, baik hati sebab selalu masak untuk saya ~ ehemmm hint ni cik kasih...masak la lagi....nak donuttt nak donut.

No comments: