Thursday, February 12, 2009

adoi!!!

Depan saya ni ada pintu kaca. Dah banyak kali dah org langgar. Tp tadi tengah2 ralit check schedule bos, tetiba 'gedegangggg'....bergegar ok...Huihh terkejut cik jah. Merah2 dah muka budak yg langgar pintu cermin tu. Errkk...saya tak gelak ok, saya baik. Tp saya kesian kat budak tu. Dia macam dah termalu. So saya kata 'tak per dik, pintu tu dah banyak org langgar' errkk cam tak sesuai kan ckp mcm tu, tp spontan ok....tekejut. 'tak nampak ada pintu arr kak' dia kata.
Dah berkali2 saya tengok org langgar pintu tu. Kadang, saya tergelak jugak. Kadang cam ter 'pause' gitu hahahaha....kejung sat. Kalau yg langgar tu bunyi pelan ja 'aduuihh'...saya buat2 la tak nampak. Kadang 'ADOOII' bukan main kuat, siap ngan aksi2 lawak pulak lepas dah langgar tu memang saya belasah gelak bahak2 la...hakahkahak tak bley tahan. Pelik pulak, saya tengok nampak ja ada pintu walaupun saya rabun. Diorang boleh langgar tu yg saya tak paham ;))

10 comments:

Dakjaat™ said...

sebagai seorang pegawai khidmat pelanggan yang bertugas di barisan hadapan .. kenalah buat sesuatu .. lekatkan satu sticker yang senang pengunjung nampak pada pintu berkaca lutsinar tu ... biasanya buat camtu .. takde la aksi2 melanggar lagi neh ..

tapi kalau selalu terjadi .. dengan kita2 sekali pun gelak gak la.. wakakakkakakkaaka! ;p

nn said...

wakakakakkaa..
itu perkara biasa..
hahahaha...
dah orang langgar...pastu buat aksi lawak (nak cover malu)..aku bantai gelak jer...xde nak kontrol2
dah...wakakakakaka...

Cik Jah said...

dakjaat - pelik arr boleh langgar. sebab walaupun pintu kaca tu tak berbingkai tp kantmpt tolak pintu tu ada, tau la situ ada pintu hehehe nakkk gak langgar..

nini - hah kan, tmpt hagn pun selalu eh...khakhakhakha.

alladiin said...

3 hari lepas, sliding door rumah ku telah ku langgar..(atoi..sape lah plak yg tutup cermin ni..cuba nak salahkan org lain..)

Cik Jah said...

en. ashri - khakhakha..haa kan, tu sedangkan yg hari2 tengok pun boleh langgar apatah lagi org yg jarang2....soheh langgar punyalah.

KaSiH said...

aku cadangkan ko buh langsir ar pijah..

Cik Jah said...

kasih - kakhakhkahka ok setujuk....ropol extra eh...hahaha kat tmpt hang tu aku pasangkan dulu.

mun said...

sy pn pnah trlanggar pntu kaca smpai pecah..
msuk hspital 8 ari..
ps2 x ley jln dkt 2 bln stgh..
wt operation pn brjam2 sb nk kne jahit..
dua2 belah kki trkoyak..

mun said...

sy pn pnah trlanggar pntu kaca smpai pecah..
msuk hspital 8 ari..
ps2 x ley jln dkt 2 bln stgh..
wt operation pn brjam2 sb nk kne jahit..
dua2 belah kki trkoyak..

mohd faidzal said...

Sy pun pernah terlanggar pintu kaca dpn mcd kat mara yg baru bukak 2.masa 2 br lps bli mcd tapau utk lunch.ms 2 parking mtr btl2 dkt tepi jln dkt trafic light dpn menara mara 2 tgk2 polis trafic tgh tulis surat saman.kelam kabut la nk g kat mtr 2 smp je kt pin2 kelua boleh pulak xprasan gedegang.kuat bunyi pin2 kace 2..adoi kpale nmpak bintang dah.pening kjap..pas 2 xtoleh blkg dh.terus je jln kelua.malu bkn kepalang..sakit da mmgla skt tp da malu punye pasal hlg sakit 2..smp kt mtr da dpt srt smn..tgk kt cermin mtr muke da bengkak akibat langgar pintu cermin tadi.hmmm sungguh malang nasibku hari 2.