Thursday, February 5, 2009

Cik Jah = Nini???

Petang tadi tepat pkul 5 saya cabut balik. Bos tak dak kat opis boleh la cha alip bot awal2. Lepas punch ja menonong keluar. Lepas ja pintu kaca, selisih dengan sorang pegawai ni. Dari jauh saya dah nampak dia lambai2, saya pun senyum kat dia. Lepas tu dia tanya 'Hj. Razali dah balik ke blom?'. Terpinga-pinga sat. Ohooo ok ni mesti dah silap org ni. Saya pun jwb 'Saya jaga Hj. Baha, bukan Hj. Razali'..Dengan muka confuse dia jwb 'arr???oohhhhh Allahhhh salah pulak. Yalah, Hj. Razali PAnya yg sorang lagi tu ye....ok la, sorry sorry', he he he malu la tuh dah salah org. 'He he he tak per, balik dulu ye' Kesian pulak tengok dia dah termalu, saya pun cover la gitu he hehe.......

Tu bukan kes pertama, dah 2-3 ada kes silap mcm ni. Ada sekali, waktu saya tengah tapau lunch kat cafe. Tengah2 tunggu laksa yg saya pesan siap, dtg sorang kakak ni dok tepi saya. Dia pun tunggu laksa jugak. Saya tak kenal kakak ni, ntah jabatan mana tah la. Sekali dia sembang2 la ngan saya. Tah apa yg dismbang pun dah tak ingat. Tp yg saya ingat dia tanya 'bisness vitagen cemana, ok?'...jenoh pulak pikir sebila la aku meniaga vitagen ni...pehtu teringat kat makcik ni...'ohooo tu nini....saya bukan nini'.

Ada yg dtg hantar surat pun tanya vitagen kat saya...huhuh....'SAYA BUKAN NINI LA, NINI TAK LAWA SAYA LAWWWAAAAAAAAAA'....hahahah boleh dak ckp macam tu????. Nini tolong jgn buat2 tak dengar lak nih hihihihi. Ada ke sama rupa kami....Saya rasa saya tmbam skit dari Nini, dia kurus skit. Muka je lah ye. Tang lain rasa cam sama lebih kurang je lebarnya khakhakhak. Idong Nini tajam skit, idong saya sedang2 elok ja hhahah nak jugak lebih tu. Haaa satu ja diakui secara jujur, Nini putih dari saya. Tp tetap tak sama la. Lagi satu saya ada taik lalat, Nini tak dak haaaa haaa..mana sama tu. Lainnn lain... ;))

Cer tengok skit, sama ka kami ni.....


Haaa kan, saya tembam sikit. Tp tu lagi tmbam sebab saya tengah kemam nasik arrr...


Haa tengok, kalau time sengal pun adakah kami kelihatan sama???...Abaikan Nabil yg ada kat tengah tu.

Cik Jah lagi chuunn kan kan kan :D

Catatan CJ : Nini, aku nak vitagen pree la camni....asik org tanya vitagen ja kat aku :P

5 comments:

nn said...

hahahahaha....amboi..dah semua hang nak...abih aku lagu mana..bak mai lah ckit....kuangkuangkuang
kalo bos kita yg silap PA camne yek?haru..haru...wakakakkaka

KaSiH said...

korg sama la...ada yg sama tu aku nengok...sama jantina opsss *pekop mulut

Cik Jah said...

nini- hak hak hak...kalau bos pun silap tu memang kes haru...

kasih - cisss belasahhh arrr.

Ecah said...

hahaha.. kalo sekali imbas tgk.. lebih kurang la.. kalo tenung lama2.. lain..

Cik Jah said...

ecah-haah org yg dok silap tu sebab dok tengok sipi2 ja tak tenung2 he he he.