Tuesday, February 17, 2009

panorama pagi

Kelam kabut pg ni Cik Li drive ke Putrajaya. Nak ke skolah Esha pun terbabas satu simpang. Dah kena memusing. Tah apa dia pikir pun ntah. Saya diamkan ja. Abih sgt saya ckp 'slow skit bang slow skit'....sebabnya dia nak kejar suasana pagi. Ada kerja yg kena buat.
Dari atas bukit lepas skolah Esha boleh nampak masjid ni. Cantik. Kabus2 skit sejuk ja.






Dia tak sedar saya pun tengah shooting jugak, shooting gmbar dia muahahahahah, saya dok dlm keta ja, dia parking tepi jln......tak sempat sarung kasut punya nak kejar suasana pagi yg dah makin nak cerah, dia belasah selipar ja.



Smbil2 tunggu dia buat kerja, saya makan bekal roti telur. Ingat nak bwk ke opis. Tp tak sedar makan punya makan tinggal 2 keping ja. 'Abang nak???', hiksss dah nak abih baru offer laki. Cik Jah lapar ok. Kelam kabut pg2 lagi buat saya lapar.....


Catatan CJ : Lepas abih dia kerja, dia ajak saya minum. Ok saja jommmmmmmmm. 830 saya dah masuk opis.

No comments: