Monday, February 16, 2009

saya mengantukkkk.

Tadi ngantuk. Gila punya ngantuk, pegi pantry, bancoh teh o panas, cicah biskut. Standard la makanan petang kat opis. Nak turun cafe adalah malas. Bos tak balik dari meeting lg. Pak aji tu katanya cuti tp dtg gak opis. Serupa tak cuti la tuh.

Kerja saya untuk harini dah settle. Untuk thn ni ja yg blom settle muhahahaha kerja2 yg tadak dateline. Suka ati perut cik jah la bila nak buat gitu. Tp kalau tetiba bos minta, benda tu tak siap lagi naya la.......dah mula separuh tp cam terst0p tak terbuat2 dah. Bosan sebenarnya nak buat benda2 yg tak mencabar minda mcm tu ;)) hikhikhik...ekseeeen kouu cik jah.

Harini kan cik jah rasa bos cik jah tu kena rasok la.....hahahahahaha...anginnya sgt lain mcm. Yg pasti dia tak ckp pun gigi dia sakit...apa2lah bos. Saya tak kesah dah pun. Nak marah-marah la boss....cik jah tak kesahhhhhhhhhhhhhhhhhhh......dan yg pasti juga, saya pun tak tau sebab apa. Lagipun macam yg saya pernah ckp dia bukan marah saya. So gasak la situ kan....... Redha sajalah. Hiburan gak ni, kalau tak bosan ja semua baik2 ja kat opis ni kan hik hik hik hik.

Catatan CJ : nak balik nak balikkkkk...

No comments: