Thursday, February 26, 2009

study

video
Kakak nak study pun tak senang, si adik asik mengacau. Yg Esha tu pun satu hal, meja kusi semua ada dlm bilik nak gak duduk kat luar haa gasak la...jenoh bertepis la ngan adik....

2 comments:

Diamilikku said...

baru dua org nih..kalau 4 orang nanti mcm mana agaknya aaah??

aku duk bayang kalau mak pak kita dulu boleh tulih blog..ntah apa2 lah yang depa tulih kan..perangai kita agaknya lagi dasyat dari anak2

Cik Jah said...

sone-sila la hang jgn bayangkan..hahaha aku 9 beradik ok...tp mak bapak aku steady ja. aku yg dua mcm nak pengsan.