Monday, March 16, 2009

Bz...

Saya sangat banyak kerja yg nak dibuat. Sebab tu saya tak update. Sabtu Ahad haritu saya penuhkan dengan tdoq dan makan. Makan tdoq, makan tidoq..ohhh nikmatnya...ye ye saya tau bahaya, boleh kembang segala tmpat....tp saya amat perlukan rehat. Rasa penat sgt.

Rabu - Jumaat ni saya cuti. Saya nak p London...opsss tak percaya pulak, awat org tak kaya mcm saya tak boleh p london ehhh???ohh teremo skit.....hahahaha London bridge is falling down, falling down falling down, london bridge is falling down, my fair ladyyyyy...haa tetiba nyanyi2....janji saya nak bercuti anak beranak. Akan distory nanti. Londonnnnn waittt for me.....


Catatan CJ : Saya menyelit update satu entry ni pasal dah 2-3 ketui makhluk bertanya naper tak update. Seblom lebih ramai yg tanya (eceeehh saya dah start perasan saya banyak peminat hahahah), baik la saya update skit......saya perasan sendiri pun dengki jugekkk??? gasak la kouuu. Cik Jah bz, malas nak layan kouuu!

No comments: