Thursday, March 12, 2009

garangnya.....


video

Kalau nak tengok dia jerit2 mcm ni, try rampas apa2 barang dari dia. Histeria terus. Kalau nasib baik dia jerit ja la. Nasib tak baik dia 'bohh' sebijik...haaa amik habuan gitu kan. Kacau lagi....


video

Heee tak tau la ikut perangai sapa ni....Cik Li, tolong explainnn....smbil geleng2 pala....

Catatan CJ : Kan dah kata, semua entry bergambar ai update dari rumah...rumah ai ada berokbenk ok....leptop pun ai ada....kat opis, ai buat kerja opis la. Kalau kerja ai dah siap, memang tengah bersenang lenang ja ai guna internet opis....kerja ai siap, kerja u yg tak pernah siap. Bos u marah u, ai salah ke??? ohh pleaseeeee.....bosan la jumpa manusia dengki nih.... p buat kerja lain yg lebih paedah skit p...ajak la org lain begado, ai malas layan u...bosan!...syohh syoh

No comments: