Wednesday, March 11, 2009

pusar @ pusat???

Ni pusar ke pusat org panggil??? somebody helpp me....

Elyn ada 2 pusar, satu kat depan (atas dahi) satu kat belakang (tmpt normal mcm org lain)....Yg kat depan ni telah menyusahkan 'remos' terbentuk bilamana rambut di bahagian hadapan selalu akan 'terbengkok'.... Org tua2 kata kalau ada pusar 2 kat kepala, tahap mendengar kata anak itu 'amatlah mencabar' ibu bapa. Ya kadang2 saya rasa mcm tu. Tp sebenarnya budak ni perlukan approach yg betul. Itu saja. Ada la 10 pusar sekali pun kalau dah baik, baik lah, kalau dah memang klon ketegaq tu memang tak boleh buat apa la kan...tak dak pusar pun tetaplah ketegaq. Tu namanya spesis...he he he.

Esha pun ada 2 pusar, tp dekat2 (kat tmpt normal). Dia ni pun sama cam Elyn, dengar ckp sebenarnya, cuma kena cara yg betul. Kalau paksa2 memang automatik dia tukar gear jd 'ketegaq'.....so mak dia yg macam singa ni akan cuba sentiasa bersikap lemah dan lembut, kecuali keadaan memaksa, maka mak dia akan bertukar hijau dan terus jd purple.

Sanggup dia tunduk ja bila Cik Jah nak snap gmbar kepala dia. Puas la Cik Jah sikat ke sini, sikat ke sana rambut tu sebab nak bagi sekata dan tak terbengkok2, tp huhhh tidak membuahkan hasil. Tetap senget jugak. Redha sajalah Elyn oit. Pesen ni. Org lain mana dpt macam ni, Elyn sorang je nih...special... :p

2 comments:

KaSiH said...

aku jd heran la bila tiba2 pusat duk tang ataih kepala..ahahahaha...bistu yg kat perut nk sebut lubang apekah opsss..

Cik Jah said...

kasih - haah eh...pusat kat perut..wakhakhakhakha mak konpiuss nyahhhh hahahaha