Thursday, March 26, 2009

hujan

Ni entry asal ada namanya ya....lately ni memang tadak idea nak update blog. Peminat2 ai dah marah2 dah ai tak update blog wakakakak gila prasan. Suka hati Cik Jah la kan nak prasan ka hapa ka kannn..hik hik hik.

Ni kejadian petang smalam ye...nak update smalam, saya dah tak larat nak celik mata. Pukul 930 saya dah pingsan.

Balik petang smalam ujan lebat ya ampunnn....masa Cik Li ambil saya tu pun, nak masuk ke kreta saya dah separuh kuyup...


Semua kereta pun jd cam siput. Slow2. Gelap gelemat...

Masa Cik Li smpai ja dia buat signal soh saya dok belakang. Sekali tengok rupanya Esha dah ketiduran kat depan. Elyn pun lali2 kat krusi belakang. Sejuk2 kan ngantuk la kot. Tp dia nampak saya ja terus dia jd segar bugar....


Tengok dia start buat pelik2 dah. Dia nak keluar dari kerusi tu tp saya tak layan, terus mengamok he he he...seronok menyakat budak ni skarang. Mulut dah pndai. Kita ckp kat dia, dia balas balik kat kita. Kalau kata 'eeieieie gerammnya budak ni' smbil picit2 pipi dia, satgi dia jwb balik 'eieieie eyamnya mamaaaa' (eeeieie geramnya mama) hahahahaha....

Ok, itu lah saja entry tah hapa2 dari saya....hiksss.

No comments: