Thursday, March 26, 2009

jeruk

Sila jamu mata...

Orang penang tengok ni mesti tak heran dah kan....tp saya heran sebab saya jarang2 jumpa. Kalau jumpa pun jarang saya boleh makan. Kalau teringin sgt saya kena basuh dulu bagi ilang rasa2 'gas' dia tu. Sebab....kalau saya makan jugak, satgi Cik ASMA tu mesti mai melawat saya. Tak suka ok....dia akan start dengan batuk batuk batuk smpai biru...pehtu sesak napaih. Sebab tu saya amat jaga pemakanan saya. Takmau la jumpa Cik ASMA tu. Tak best.

Tp harini saya tak tahan godaan. Shikin bwk ke opis, dia letak kat pantry. Saya amik serba skit boh dlm bekas bwk ke depan. Smbil buat keja smbil mulut ngup ngap ngup ngap....

Sekali tinggai banyak ni dah huhuhuhuh........

Catatan CJ : Seblom makan tadi, dah check ada dak ubat dlm handbag..he he he ada adddaaa....harap2 tak jd apa2lah. Sebab jeruk kalini cam kureng 'gas'nyaa...insyaAllahhh....

No comments: