Monday, March 30, 2009

Tetamu Sabtu

Sabtu lepas punya cerita ni. Harini baru nak story. Weekend banyak agenda langsung tak berupdate...story dah basi pun basilah kan...


Sabtu lepas, ada tetamu mai rumah. Cik Madulebah & Cik Ika. Saya plan nak buat satu masakan lepas tu nak soh Cik Madu jd bahan kajian saya. Tp takut pulak Cik Madu sakit perut lepas tu, dan langsung tak boleh perform sebab mkn masakan saya, saya pun tukaq plan. Saya buat macaroni/mee sup saja. Mudah cepat dan tak menyakitkan perut cik Madu hik hik hik.


Cik Madu dlm debar2 nak beraksi di atas pentas, makan masih berselera he he he baguss.

Jmput makan....

Cik Ika & Esha. Saya baru tau anak saya suka macaroni sup.....seblom ni sup mkn ngan bihun ka mee ka kurang la pulak dia mkn...
Lepas tetamu balik, saya belasah tdor smpai petang. Pukul 5 lebih keluar ke Putrajaya untuk jmput Cik Li yang baru balik dari Alor Setar.
Esoknya (Ahad) ada satu team lagi tetamu yg akan dtg...masakan akan lebih meriah sebab ramai. Saya suka berkumpul ramai2 ni, sebab mkn jd mcm berselera sgt...Lagipun tetamu yg dtg tu kan membawa rezeki....insyaAllah murah rezeki saya dan keluarga....alhamdulillahhh.

4 comments:

MariahRohaini said...

amboiii...macaroni sup gitu... bila nak jamu aku sekorga plakk nih???

Cik Jah said...

mariah - silalah dtg. aku masak kat hang pulak eh hehehehe.

Nida Shaari said...

Ha ha ha..
saya adalah jadi bahan ujikaji.. sudahnya seharian hari Ahad saya tak membuang tau dak

Cik Jah said...

Cik Madu - hahahaha...maknanya makanan yg saya sediakan berkhasiat..bley jd lemak tepu wakakaka.