Friday, April 17, 2009

jalan-jalan ~ part. 2

Hari ni saya masuk opis lmbat....tak la lmbt sangt. Lewat sejam ja..hiksss. Bos saya outstation heheheh tandukkk tumbuhhh.

Lepas hantar Elyn & Esha ke sekolah masing2, kami2 meneruskan destinasi ke kedai mamak untuk menjamu selera. Awal lagi ok 7.30 pg lebih kurang. Dah kenyang semua, ke Masjid Putra. Hanis (tunang Pak Usu) tak pernah smpai ke situ lagi. Nak jalan2 kat tasik bwh tu.


Smpai2 lepas sat, laluan ke tasik tu pun tak bukak lagi. Awal sgt he he he....Cik Li tu agak menjauh sebab dia tengah membakar paru2...so biarlah dia terbakar sorang2. Kami berdua tanak terbakar bersama..


Bakal pengantin....(Pak Usu & Hanis)


Pengantin lama.....(Mak Tok & Tok Wan)


Time ni walaupun baru pkul 8 lebih, tp panas lit2 oo..nak celik mata pun payah.

Cik Li sebok jd photographer untuk Pak Usu, dia tak layan saya...saya layan la diri sendiri...

Tolong la senyum....nak soh ambik gmbar cam nak soh pegi membunuh gayanya....hikss. Tak kesah lah, janji Cik Jah maintainnnn.....

Ni dah saya pulak kena layan peel Cik Li soh saya posing sana sini....ikut jalah.

Seni la ni kot senget2 nih....layannnn.

Tah apa motip tah....nampak dagu berlapis he he he....

Apa la motip saya tangkap gmbar bertinggung gini hehehehe.

Ok nak balik sudah....

Lepas dah salam peluk cium segala, Cik Li hantar saya ke opis. Pak Usu terus ke Klang rumah Mak Njang pulak.....duit tak habih lagi nak shopping katanya....

No comments: