Saturday, April 18, 2009

sepetang sabtu

Hari ni biasa2 saja. Bezanya Cik Li ada. Tak outstation mcm mggu2 yg lps.  Seawal pg saya dah mulakan 'kedai dobi' saya. Membasuh, menyidai, membasuh lagi seround, menyidai lagi smpai penuh ampaian....lepas tu masak (lunch terus)...lepas tu makan, lepas tu tdorrr heheheh part yg paling best. Tidorrr tidor smpai petang.

Bangun ja petang tu lepas asar Cik Li dah panas bontot. Ajak keluar. Konon mula tu nak lepak rumah ja....Terus terjah Alamanda dulu sebab saya teringggginnnn sgt nak mkn mendalah nih

Tamak oo beli dlm kuantiti yg banyak sebab katanya tak abih tak pa boleh masuk fridge....pagi besok boleh buat breakfast, tak yah masak2 lagi dah hahahahah dasaaarr pemalaihhhh...

Tak parking pun masa kat Alamanda, Cik Li just drop saya tepi parkson tu, jalan la kedek2 ngan Esha p Big Apple. Dah sudah beli, terus ke Jusco Tmn Equine....nak jln2 cuci mata. Saya suka pg jusco situ sebab tak sesak compare to IOI (yg dekat dgn rumah la, lain tmpt tak kira).....

Dah smpai situ, anak2 dah ternampak mendalah2 ni pulak....layan la.....

Boleh main selama mana yg larat.....keluaq masuk balik pun ok. RM5 sorang...rasa cm mahai ja pulak, weekdays haritu rasanya RM 3 saja...pandai eh depa bisness.

Budak-budak comot. Melompat tak ingat2, yg besar tu pun sama.  Tengok Elyn nak buat peace tu jd rupa apa hahahahahaha.

 Syorga la dpt melompat melantun semua ni kan....tak sakit la pulak kalau jatuh pun...

Jenoh juga la nak ajak balik.

Last2 bapak naik main sekali hehehehehe....
Paksa juga balik bila dah maghrib...lepas maghrib ada jmputan mkn2. tp ngak ada gmbar diambil sebab Cik Jah tiba2 malu nak keluarkan camera he he he....alah makan2 biasa ja kat rumah kawan Cik Li. Dlm tmn yg sama....Pegi dlm 830 lebih kurang, jamah2 laksa yg tuan rumah hidang, lepas tu balik layan AF.
p/s : Walaupun saya banyak tdor harini tp tetap saya rasa mcm takkkk cukup2 tidor lagi..badan saya masih lemah2. Tekak sakit, idong pun selsema tak ilang2..ohhh lemass rimassssss.

No comments: