Sunday, April 19, 2009

tido itu nikmat he he he...

Harini sehari saya ngan Elyn tdooo ja kerja. Yg lain2 pun tenghari joint membuta sekali. Elyn tu badan mcm tak berapa sehat. Dedar2 + selsema. Bila bagi ubat mcm tu la jd. Saya pulak idong ni buat halll saja...apa bau pun memang tak tau dah, makan pun dah tak rasa nikmat. Lalu ja kat tekak lepas tu tolak dengan air. Kepala tiong2 pulak lagi. Tekak sakit. Aadoooiiii....akibatnya bila Elyn merengek2 mau landing, harus saya landing sama. Terus la terlelap jwbnya...
Sekali tido lama2 pulak tu. Saya cuma bangun untuk solat, makan dan mandi saja, lepas tu smbung balik membuta. Dann sepatutnya bila banyak tdo, mlm mesti dah tak ngantuk kan, tp skarang saya rasa lalok lagi....Elyn dah  lama hanyut....ohhh baju skolah Esha blom iron...yg mggu lepas ada 2 pasang lagi yg dah siap diiron tp tak dak name tag pulak baju tu, ada lencana saja...hmmm malaihnya la haihh...
Cadangnya nak iron baju tengahari tadi masa Elyn tdo. Tp sekali waktu tu ujan turun dengan lebatnya...lagi sedap saya peluk Elyn dan smbung tdo he he he...
p/s :  Hilang nikmat makan bila deria rasa dan bau tak berfungsi.......huhuhuhu

No comments: