Thursday, May 14, 2009

blom balik...

Dah lama saya tak kena stay back. Tp hari ni kena. Ada benda yg harus disiapkan seblom present kat big big boss esok pagi. Aduiihhh saat ni kepala otak saya dah smpai rumah dulu dah.....apa anak saya buat..apa depa makan....kain baju yg setimbun tu ada dak 'org' tolong boh dlm mesin...mcm2 la saya pikir.

Saya mcm nak bagi cadangan ja kat bos. Bos apa kata untuk wanita2 di pejabat ni, mereka tak digalakkan stay back. Pukul 5 ja halau semua2 balik. Supaya mereka boleh berbakti kat suami masing2....Apa pendapat boss????..ok ok mengarut...saya rasa mana2 isteri pun tak suka kena stay back kan...suami lain la. Memang tanggungjwb depa cari rezeki untuk keluarga. So kerja keras itu perlu!!!...wahhhh tiba2.

Issshh awat depa ni lmbat sgt nih...saya tengah tunggu benda tu siap, then saya kena print comei2, pehtu letak atas meja bos, baru boleh saya pulang smbil meloncat2 kegembiraan gitu. Tadi dah tolong masukkan data2 nombor2 yg juta2 tu smpai sakit bijik mata....sementara tunggu depa mengira lagi saya update la blog...ngeletik2 dah nak balik nih...cepat la weii cepat la....


Catatan CJ : Saya nak balik cepat tadak kena mengena ngan 'hari khamis malam jemaat' mcm sorang pegawai tu ckp. Dia ya la kottt tak sabaq ja tunggu hari khamis kuang kuang kuangggg....

No comments: