Thursday, May 14, 2009

Tag by Kak Ijan

Tag ni dari Kak Ijan, senior masa kat poly dulu. Ganas2 ooo soklan2 tag nih huhuhu. Layan jalah eh.


1. If you can be an animal, what will u be? Why?
Apa ka soalan nih....tamau la haih jd binatang. Jadi orang la best bley p shopping hikss....tp kalau dibagi pilihan daripada mcm2 binatang lain baik la kucing sebab comei...tp saya agak geli ngan kuching hehehe cemana tu...

2. If you robbed a bank, what do you want to do with the money?
Nak beli rumah bangelo, nak beli barang kemas smpai jd pokok krismas, nak bagi duit kat org2 susah. Ehhh duit rompak tu bukan haram ka?wakakakaka...ok ok tak boleh tak boleh...bedosa merompak tu. Buat keja lain la haih nak kaya...

3. If you can teleport yourself anywhere in the world, where do you want to be? why?
Mekah la kot. Org ckp best. Kalau dah smpai situ dah tadak tmpat lain yg teringin nak p lagi dah.....


4. If you can only kill one person in this world, who is the person? why?
Haritu masa marah2 tu ada la rasa nak bunuh sorang makhluk Allah tu hahahaha. Masa marah biasalah, kadang memang jd tak normal skit he he he. Tp setelah bertenang 2-3 minit, ok la. Skarang dah tadak la rasa nak membunuh lagi dah...dosa besaqqq ooo....sapa la cipta tg ni kak ijan?...sadis sungguh soalan2nya nih.


5. If you can choose either to have more than 24 hours a day or can live more than 100 years, what is your choice? why?
Saya pilih nak idop lama dalam keadaan sihat sejahtera la. Alasannya sama mcm Kak Ijan gak, nak tengok anak cucu membesar gitu hikhikhik.


6. If you can date celebrities, who is that person? why?
Siti Nurhaliza....saya nak tanya dia awat dia kwin ngan Dato' K..why dato k??? whyyy whyyy???...eh tadak kena mengena ngan saya pun kan hahahha....

7. If you can only have 1 thing in this world, what should that be? Why?
Superpowerrrr khakhakhakhakha. Boleh tolong org susah. Bley buat saya kaya sekelip mata, boleh emm boley mcm2 la...ya ya daya imaginasi saya tinggi ya kawan2...saya memang kuat berangan....pree katanya.

8. Asal tag ja lepas tu kena tag org lain....biasalah tuh. Ok saya nak pass tag ni kat mereka2 yg bertuah seperti berikut hehehehehe tiba2 formal

~Nida
~Mariah
~Ateh
~Mya
~Hani
~Nini
~Kasih
~Ernie
~Sone

Ok, sekian la sudah tag saya. Sila la kwn2 semua buat dengan hati yg riang gembira ya hihihi.....

5 comments:

alladiin said...

cepatnya awk jwb tag dia... sy tak tahu bila plak nak jwb...nak jwb guna sms je lah..

watie said...

salam kenal.. tumpang baca tag :)

Cik Jah said...

en.ashri -hikhikhik saya kan efisyen kuangkuangkuang....

watie - hai watie...tq sebab baca blog saya...

sweetheart said...

insyaallah rajin sok saya buat na..

madulebah said...

weh awatnya asal ja ada tag awak bagi saya??

ha ha ha.. tau la saya malas jawab tag segala ni