Monday, May 11, 2009

Tag 'KAWIN' by NINI

Tag ni Acik NINI bagi.....Jenoh Cik Jah godek2 gmbar ni nak bagi clear. Zman Cik Jah kawin dulu, tak dak digicam lagi..sapa ada wktu tu kira dasat punya kaya la...heheheh...gmbar ni semua saya snap balik la. Tp tak tau la awatnya ketengah ketepi jdnya.....tak kesah la kan....layan ja la.

Ada org tak caya ini rupa Cik Jah dolu2...huhuhu keji ok. Ni gmbr masa dara, memang la lebih2 lawanya awww prasannnn....hahahahaha ehh tadak kena mengena.

Huhhh tension ok tengok tahap kekurusan masa nih. Padahal makan main belasah juga. Cer skarang. Tak makan pun badan, pipi, peha segala naik membuak2.. tak paham tak pahammm.

1. NYATAKAN 4 SEBAB MENGAPA KORANG SUKA DENGAN GAMBAR DI ATAS.
~suka la dpt kwin ngan orng terchenta...acer kawin paksa mau tak dak gmbr kot he he he..ehh cam tak kena ja jawapan nih..belasah jalah.
~sebab saya rasa saya chun sangat2 dah dlm gmbar nih hahahaha.....saya ni payah/tak reti/tak suka makeup....sekali saya mekap saya jd jakun la skit.
~Sebab saya kelihatan kurus...huhuh acer gmbar skarang cam hapa ka rupa.
~Sebab saya suka, saya suka la jdnya~ jwapan bosan dah gaya nih.

2. BILAKAH TARIKH PERKAHWINAN KORANG DAN DI MANA.
~ 26 Januari 2001 di Tmn Uda, Aloq Setaq Kedah.

3. APAKAH WARNA TEMA MAJLIS PERKAHWINAN KORANG.
~ baju akad kaler krim, baju sanding belah pompuan purple, belah laki warna biru (saya kalau boleh nak semua purple tp hari kejadian mcm2 kaler pulak yg keluaq he he he. Tp kira purple la bnyak.)

4. MENGAPA KORANG MEMILIH SI DIA UNTUK DIJADIKAN TEMAN HIDUP
~ Sebabb err sebabbb sebab 'kou khonci chentaku dalam hatimu' khakhakhakahkah.

5. NYATAKAN HARAPAN KORANG DENGAN IKATAN PERKAHWINAN INI.
~ Semoga berkekalan, berbahagia ke akhir hayat, aminnnn....

6. TAG 4 ORANG LAIN UNTUK BUAT TUGASAN INI.
~ mmmm...sapa nak buat tag ni angkat tanggannn....heheh ok bley dak saya bagi tag ni kat org2 yg blom kwin. Bila kawin nanti hampa buat la tag ni. Aci dak?..hahahahah....smpan la berapa thn pun. Dah kawin nanti buat eh......ok org pertama HANI, pehtu CIK MADU, pehtu CIK KASIH pehtuuuuuu last but not least ERNIE la....dia kan pengantin baru, bagi dia la buat.
Sekian la sudah tag ini.

9 comments:

+_+ said...

org lama lagi la nak kawin mak ndak..
by the time nak kawin, lupda dah pada tag ni..
haha

Cik Jah said...

Hani - he he he sebab tu tag ni valid seumor idop gitu....hiksss

madulebah said...

aiyork!!! keji saja tag nih.. ada la pulak bleh simpan-simpan

Diamilikku said...

uishh awai no hang kawin..
aku tahun 2001 baru habis belajaq duk terhegeh2 cari kheja..boyfren pun takdak lagi tau...

Cik Jah said...

cik madu - he he he apa lak keji, bguih apa bley simpan lama2 hahaha.

sone - he he he tu pun aku dah sudah belajaq, dah keja dah sethn.

Mya said...

sib baik awk tak tag sy. klau tak harus sy sentap ok..

Cik Jah said...

mya - he he he tak tak...saya tamau awak sentap ngan saya....saya tunggu ada perkhabaran gumbira dulu baru saya tag lagi eh..hahaha.

Media Siber said...

hehehe! :) cantiknya gambar kahwin..

Cik Jah said...

Media Siber - heee tq.