Wednesday, October 7, 2009

Happy Birthday To Me.....

Alhamdulillah.....Harini genap umor saya 30 tahun...huishh banyak sungguh nombor tu kan. Tiga puluh bunyinya. 7 Oktober 1979 mak saya lahirkan saya di rumah yg parents saya duduk skarang kat Tmn Uda, Alor Setaq nun...Saja kot mak saya bersalin kat rumah, tak yah p spital. Cam mudah ja org dolu2 bersalin kan....macam je ye...mak saya ckp sakitnya sama ja jugak bersalin kat mana pun. Cemana rentetan peristiwa (hek hek hek...dasatt oo..rentetan pulak dahhh) hari mak saya melahirkan saya tu nanti2 la saya tanya mak saya eh. Kot dia ingatttt...hahahaha. Apapun bersyukur sgt smpai ke harini saya masih sihat walafiat.

Doa saya untuk thn ni sama juga macam thn2 yg lepas, semoga saya akan sentiasa sihat untuk menjalani kehidupan di bumi Allah ni, dpt menjaga suami dan anak2 saya dengan baik, akan sentiasa diberkati dan dilimpahi rahmat Allah SWT, dimurahkan rezeki dan diberi kekuatan untuk menempuh dugaan hidup. InsyaAllah.....Umor makin banyak ni mesti makin banyak dugaan, tambah pulak dengan anak2 yg makin membesar. Semoga saya juga dipanjangkan umor untuk melihat kejayaan anak2 saya nanti. Amin aminnn amin......

Catatan CJ : Khas untuk tatapan suamiku Cik Li wahhh hahaha ada dedikasi gitu ~ "Wahai kekanda kekasih hatiku yg hensem, gagah perkasa lagi rupawan, apakah adiah spesel untuk adinda sempena besday adindamu yg terchenta ini?...tidakkah kekanda terhingin untuk menghadiahkanku sebuah kereta seport barang seketul dua?..emas intan berlian barang seurat dua? hikksssss......." ~ huhhh sila la layan Cik Jah berangan ni ye. Dpt kek sebijik pun dah besar rahmatttt.....kannn....buatnya terus tak ingat?? haaa lagi Cik Jah meroyan hak hak hak.

7 comments:

madulebah said...

waaahhh dasat lah reminder hang..

Apa-apa pun, selamat menyambut ulangtahun kelahiran yang ke 30.

Semoga diberikan nikmat umur yang bermanfaat dan rezeki yang halal dan melimpah ruah.

Semoga persabahatan kita berkekalan..

Diamilikku said...

happy birthday kawan...semoga panjang umoq murah rezeki..sihat wal afiat...bahagia selamanya..selamat masuk alam 30-an..aku belum lagi..hehehehhehehhe...

sweetheart said...

happy birthday cik jah..
moga panjang umur dah dimurahkan rezeki..amin....

mya said...

happy birthday cikjah. semoga panjang umur, murah rezeki... :)

nn said...

cik jah..
hepi besday...
welcome to de club...
semoga doa2 akan dimakbulkan olehNya...

NISREEFA said...

happy birthday cik jah.. Moga terus ceria, murah rezeki dan tercapai segala impian.. 30 tu no je cik jah noo.. yg penting ati kita sentiasa sweet 17

Cik Jah said...

cik madu, sone, ateh, mya, nini & kak ima - tima kasih kawan2 atas doa2 kalian..huk huk huk cik jah terharu...:)). apapun cik jah rasa cik jah muda lagi la hahahaha.....