Tuesday, October 6, 2009

Pg smalam saya dpt called dari Klinik Pr. 9....nurse informed results blood test saya lepas menikmati ayaq gula mggu lepas...huhuhu...dia kata saya kena repeat test bila kandungan saya masuk mggu ke 28 atau mggu ke 32. Saya tanya brapa paras normal untuk blood test tu, nurse tu ckp 6....6 ketui ke 6 biji ke hapa tak tau la pulak, tp dia baca 6, ok. Reading test saya tu berapa saya tanya...dia jwb 5.9. Maknanya normal la tu kan cuma kurang sikit hahaha boley kira centu?...elehhh 0.1 pun kedekuttt......ehhh tak boleh eh kira centu. Dah rasa mcm bahan experiment dah saya ni.


Hmmm....gasak la nurse....agaknya dia ingat saya suka kot kan buat test minum ayaq gula tu banyak2 kali sbab saya siap amik2 gmbar lagi. Pose2 lagi smbil minum ayaq gula kan....tp huhuhu....menderita sebenarnya tu.


Minggu ni semua sibuk dgn persiapan majlis hari raya yg jabatan saya nakbuat....mcm meriah sikit la konon thn nih. Lepas sibuk2 majlis hari raya jabatan, ujung mggu ni saya kena berkursus pulak di genting. 3 hari lebih kurang. Hohh part ni letih sikit. Sebab nak kursus saya sorang, tp saya kena buat persiapan untuk sebuah rumah.....yg nak ditinggalkan, yg nak dibawa, yg untuk nak p skolah semua kena siap2kan. Org kat rumah tu tau bangun dan gerak ke tmpt kerja/skolah saja. Hummm tp tak kesahlah. Kalau dah siap semua pun senang jugak hati nak tinggalkan rumah. Ni kalau tidak dok terkenang2 pulak macam2 hal kat rumah.


Ujung bln ni ada satu lagi kursus menanti. Tp tak jauh sgt. Bagan Lalang saja. 3 hari jugak. Kursus ni memang saya boleh pg dan boleh gelakkan2 org hik hik hik hik sebab nak take part memang idak la kot ngan perut boyot2 nih.Silap2 kena jd tukang pegang barang2 kawan2 je nanti. Kursus teambuilding kekdahnya. Selalunya kursus ni memang banyak main2 ja......nak release tension katanya. Iyalah sgt. Tp kalau dah pegi kursus tu ngan bos release hapa kebendanya hahahahaha......belasah jalah.


Tadak gmbar ni cam bosan sikit nak update blog. Stop la dulu....nanti ada story update lagi........




Catatan CJ : Emmhhh saya selalu terperasan, time saya ngandung sure saya banyak kena attend kursus. Time saya tengah bersenang lenang, anak pun dah besar sikit senang kalau nak ditinggalkan, tak dak pulak kursus bertimpa2 mcm2 nih....Tak pergi tak boley jugak, rugi rekod saya nanti...hmmm..redha ja la.

No comments: