Friday, October 16, 2009

Kursus @ Awana ~ Day 1

Ahad lepas, saya ke Genting untuk attend kursus ni....

Sebenarnya sblom ke sana saya tak berapa sihat. Batuk2 dan dah start sesak2 napas skit2....Saya dah ambil ubat. Nak tolak kursus ni takut tak cukup hari pulak. Dah la thn ni saya baru attend kursus sehari huk huk huk...sadisss....So rasa2 mcm ok ja lagi, saya pun gagah la jugak. Sekali seblom gerak tengahari hari Ahad tu, saya rasa cam dada saya smpit sgt. Sempat lagi seblom gerak ke Genting, Cik Li bwk saya ke klinik dulu. Pukul 12 patutnya semua dah berkumpul, saya dok ngadap doktor lagi. Sedut gas sepam dua he he he he dan ambil bekalan ubat ubatan yg perlu.........Lepas tu baru saya gerak ke opis. Bas dah tunggu.

Bukan saya sorang yg lambat, ramai ja yg lmbat he he he standard la tu kan....dlm pukul 1230 gitu baru bas gerak. Dlm pukul 2 lebih kurang smpai dah....kami stay kat sini.....

Tak sejuk sgt pun, tp sebabkan saya ala2 kurang sihat jdnya cam sejuk la jugak....

Lepas sessi ice breaking, boleh balik ke blik, kami gedik2 amik gambar dulu. Time ni saya masih bertenaga hahahaha.....entry seterusnya.....nanti2 la smbung. Tak larat tunggu gmbar nak diupload. Very the slooww.

No comments: