Monday, October 19, 2009

Kursus @ Awana ~ Day 2

Hari kedua kursus saya memang ready awal sebab smalamnya tak dpt tdor. Ngan roomate saya si Shila pun tak lena agaknya. Sebab saya asik la terbatuk2...sian Shila.....sorry eh. Pagi2 tu kami dua bgun awal...Pkul 7 dah terpacak kat bwh nak breakfast....besttt breakfast pepagi org tak ramai.

Dah siap2 breakfast, kami terus ke dewan....posing2 seround dua...hikss saya ni kalau kemana2 sure jumpa kawan yg sama naik pantang jumpa camera. Suka kwn2 saya semua suka posing2...bagusss....


Tengok kot tepi tak nmpak pulak perut saya eh.....tp baju ni besar. Kalau tak ngndung sure ngelebeh nih.

Masuk dlm dewan saja, saya dah start rasa tak selesa. Sejukkkkk.......dah la agak bosan topic pg tu...huhuhu....seksa nak ngabihkan smpai ke sessi petang.

hehehe saya lena ok...ada masa terluang ja konfirm saya lena. Mlm tak boleh tdor, siang baru menggagau ngantuk. Terkuap2...

Malam tu kami ada dinner. Ada pertandingan ratu & raja lagi....ada la 14 org yg masuk. Saya penonton saja.

Pun sperti biasa tetap saya & roomate org yg paling awal turun. Selain dari urusetia la.....kami yg telebih cepat bersiap ke atau org lain yg lambat sgt pun ntah la.....abih dah turun tak buat apa2 lagi bosan, kami pun amik2 la gmbar2 dulu.


Bila duduk mcm ni baru nampak saya gemok skit eh....

Ini baju org tak ngandung sebenarnya he he he....baju ni disponsor oleh 'butik ampang' wakakakakaka....


Time ni dah bosan tunggu nak makan. Lapar la pulak mlm tu...harap2 la sgt makanan best.....

Saya & Cik Kasih yg vogue mlm tu.....dia masuk pertandingan ratu tu. Siap buat show joget2 lagi ok....dasattt cik kasihhh....dpt no. 3 he he he he syabassss.


Ngan kwn2 semeja. Depa dorang ni konon2nya raja & ratu yg memang last year la...kononnn...

Crown buat sendiri tu wei hahaha kreatif ok urusetia.

Menu untuk mlm tu. Mcm sedap....tp hmmmmmm huhuhu keciwa....tak kenyang!. Perut melayu ni payah skit....dah ngadap nasik ja kerjanya, sekali kena belasah western ni mcm tak jalan pulak.


Soup yg hmmm boley la...

Roti ni pun..hmmmm dah roti rasa roti jalah hahahaha...biasa2 ja.

Main course.....Tp tak best tak pedas lgsung gravy ayam tu. Ka tekak saya yg tak best la mlm tu.

Dessert....nama kemain banana struddle...tp kwn semeja saya kata lempeng pisang mak dia lagi sedap kahkahkakahka...banyak songeh ok....

Muka tak puas mkn & bosan. Rasa nak cabut naik bilik tp cam tak best pulak org lain semua dok bwh lagi....tunggu ja lah jugak. Time ni rasa mcm mata saya dah melekat2...perut dah tegang2 rasanya....inilah kursus yg saya attend saya tak sihat betul dan sgt2 tidak enjoy.....rasa nak cepat2 habis. Nak cepat2 balik rumah saja.

Lepas dah selesai mjlis semua, saya cpat2 naik. Mengantuk sgt. Tp smpai bilik, mata tak mau lelappppp...Sakit hati kan....ok la smbung story hari esoknya pulak....

No comments: