Thursday, October 1, 2009

sessi ngabihkan duit raya....lagii.

Lepas cari2 buku, cari2 jam pulak....mula tu cadang nak bagi la Esha beli jam yg elok sikit. Dia ada la bekenan jam barbie yg dlm kotak kat kedai siti chen tu. Barbie ke hapa tah katunnya....dlm rm 150 la seketul....tp pikir2 balik. Budak ni barang bukan reti sayang lagi. Buatnya beli ratus2 pehtu ilang ka, rosak sekelip mata ka kan sayang duit..huhuhu...

Last2 'kita beli jam biasa2 je lah Esha. Nanti Esha dah besar skit lagi Mama beli jam mahal2 eh'..dia ok ja..no hal....Kat Elyn memang tak cadang nak beli jam mahal2 pun...Yg saploh hengget seketul tu sudah...dpt lagi murah lagi bagus hahahahaha.....bukan reti tengok jam pun lagi, eksen2 ja...


Jalan2 jmpa la kat booth2 kat tengah2 tu...Mickey & Minnie mouse celup nama jam ni he he he...Elyn punya seploh ringgit, Esha punya mahai skit. 20 lebih kot tak ingat....Selalu asal pilih barang, sure Esha pilih pink. Kali ni dia nak kuning pulak. Suka hati la nak oit janji sendiri bekenan... Elyn tak kesah. Janji dpt jamm he he he.


Tengok punya suka...Tu sebenarnya dia buat 'peace' tu hahaha...tp kembang semua2 jari..Kalau tanya 'skarang pukul brapa?'...cepat ja dia jwb 'shemilan shetngah' la, 'shuloh shetngah' la hahah. Kadang dia jwb 'tiga pat' hahaha cemana kira tu?


Yey yeyy dpt jam...


Peace...


Peace lagii...

2 comments:

sweetheart said...

hahaha pukul 3 4
cemana tuh...

Cik Jah said...

ateh - hahaha tah la cemananya...kiranya lu pikir la sendiri gitu kan....