Thursday, November 5, 2009

satu masa dulu.................

khakhakhakhkahkahkahkaha...............................ehh tiba2 gelak besaq pulak.

Awat la kaki saya bengkok rupa tu...mcm cacat pulak. Tp saya rasa kot saya nak samakan paras ketinggian ngan kawan saya si Fareeza tu kot. So saya berdiri bwh skit dan kaki kena bengkok skit hahaha agaknya lah.

Saya jumpa gmbar lama waktu saya darjah 6 di FB. Kawan sblah saya si Fareeza tu saja jmpa balik lepas saya terjumpa SONE . Tp Fareeza skarang dah cun melecun anggun semua cukup. Kiranya masa darjah 6, tulah bestfriend saya. Ke hulu ke hilir saya naik basikal ngan dia. Zaman tu kan budak2 suka naik beskal duduk kat palang tengah la, berdiri kat belakang la.

Gambar ni masa lepas UPSR, skolah buat lawatan ke Cameron.....best gilak masa nih.

Tp kan....tiba2 saya rasa walaupun dolu2 saya selenga, belemoih segala tp comei la jugak kan khakhakhakhkahkahkahkahakha...................................

3 comments:

NISREEFA said...

wahh.. sudah ada fb meh la add akak...hehheh tak sudi ker??

Cik Jah said...

kak ima - sudi apa lak tak sudi. nanti saya add cpt2 accept ok...

Blue Roses said...

pjah.... cute nya hang masa dolu2...hahahah... :)