Friday, October 30, 2009

Sepanjang mggu ni baru harini saya sempat nak belek2 blog saya ni. Nak belek blog kawan2 apa tah lagi....memang tak sempat. Tiba2 minggu ni macam banyak benda sgt nak disiapkan. Dan saya rasa tiba2 saya rajin berganda hahahaha...Tp dalam tak update blog pun nuffnang saya naik pulak.....walau tak banyak tp tetap naik lebih skit dari biasa. Pelik nih. Selalu update memanjang statik ja. Ni tiba2 naik, saya jd hairan. Anywy, TQ nuffnang... :))

Nak update macam2 cerita tp tak terbuat. Balik mlm sorrylah, memang tak kuasa dah nak melayan segala mala blog ni....Nak layan Elyn bercakap lagi. Tu blom melayan Cik Li ngan Esha lagi. Saya kadang2 terimagine cemanalah keadaannya bila anak saya bertambah lagi sorang thn dpn. Huihhhh cam tak percaya ja anak saya dah nak masuk 3... :P.

Ohhh sebut pasal bertambah anak, smalam saya pegi check up lagi.....alhamduillah perkembangan bagus. berat saya dah jd 68kg....gulpppp.....dalam usia kandungan 7 bulan. 2 months to go....walaupun pengalaman ketiga, suspen tetap ada. Sebab setiap kelahiran pengalaman lain-lain kan. Apapun saya sentiasa doa dan harap semuanya dipermudahkan. Setakat harini, semuanya ok, saya pun masih boleh drive. Dulu masa Elyn sepanjang 9 bulan mengandung saya langsung x drive. Salah satu sebabnya bleeding.

Sebut pasal Amelyn, dia skarang dah masuk fasa bercakap tak berenti2.....kalau balik skolah macam2 nak cerita. Menyanyi belum kira....'i le u, u le me' ( translate = i love you, u love me......~ lagu barney)....hahahahahah. Ada sikit pelat.....kadang2 lawak. Haritu saya paksa dia sebut se tp bunyinya 'she'...hik hik hik ...bersembur2 ayaq lioq...

CJ : adik, sebut semut...
Elyn : SHEEMOT...
CJ : SE.........
Elyn : SHEEE...
CJ : SEEE
Elyn : SHEEE, SHEMOT

hahahahaha....so jdlah shemot, shikat, shuarr (seluar), shipan (simpan) khakahkahkahkah....

Ok sudah la dulu. Penat pulak nak menaip....Ohhh..petang ni saya akan berkursus di Morib selama 3 hari. Bak kata Esha 'nanti baby keluar mesti pandai sebab Mama asik kursus saja' hahaha........Nanti saya update lagi ya....entry2 kursus di Morib...babaiiii.

No comments: