Friday, May 28, 2010

saya bosan.

saya tengah kebosanan..meh layan saya mengarut...

tengok gmbar adania meh...



cam boy pulak bila adania pakai baju mcm ni...errkk memang baju boy pun hahaha baju abg fahim. siap buat rmbut pacak lagi tuh.....bukan la sebab cik jah teringin nak anak laki ka apa ka..saya x kisah pun laki ka pompuan ka...sama ja. saja ja tolak2 rambut dia ke atas....kuat berpeluh dia nih...dok dlm aircond pun peluh2...



serius ja muka dia...ngantuk tu sebenarnya...tengok camera pun x bekelip dah.

nampak dak tangan haluih kat tengkok saya tu???hahahaha.....




tangan budak ni sebenaqnya....tadi tu dia confident ja muka dia masuk skali...beria sengih....

bnyk org kata kat saya. lepas ni boleh cuba lgi. kot2 la dpt baby boy pulak...memang la sapa x mau anak yg lengkap laki pompuan. tp serius bila dah ada 3 orang ni, dan semua girl saya jd x kisah pun. dan kalau la diizinkan Tuhan, saya rasa cukup la kot 3 org ni...buat masa skarang saya rasa cukup la dah...tp tak tau la kot esok2 lusa, adania dah bsar skit, saya terbuka ati nak ada baby lg tu lain kisah la...

zaman skarang ni nak membesarkan anak bukan mudah mcm zaman mak2 kita dulu. belanja pun kena amik kira jugak. memang tiap anak tu ada rezeki masing2...tp saya nak la anak2 hidup sempurna. cukup lengkap semua...tamau la sekadar cukup mkn saja.

yg ada 3 ni pun kadang dah cukup buat saya kalut. mungkin bila depa semua dah bsaq esok saya rindu nak ada baby balik ka, tu tak tau la nak ckp....kendian la pikiaq...cik li pun x kesah sgt. yg bekesah org lain hahahahaha....sebok soh beranak lg cepat2...haih....ingat cam hapa ja bersalin tu....sakit ok.....tang sakit tu saya tahan lg. tang nak jaga dlm confinement tu yg tak tahan..bosannnn...

ok dah la dulu takat ni. tetiba cik jah ngantuk....babaiii...

No comments: