Thursday, November 25, 2010

2 kg....

ni cerita hari selasa ka rabu lepas tah...alamak cik jah x ingat....

psttt....saya dah turun 2 kg...perhhh...sebulan x mkn nasik baru turun 2 kg?. skarang da lebey kurang 63kg..huhhhh...kena turun lebih kurang 8 kg lg nih...haih.....saya nk 55kg saja.....:))

tp tadi adalah jahanam lg diet saya. kawan2 ajak mkn a&w...belasah jalah....tp kan saya notice satu benda. agaknya dah agak 'lama' saya mengurangkan makan, so sekali makan telebih sket, nak abihkn sebiji burger tu cam tercekik2...sengkak satu macam....nak termuntah semua cukup...


saja usik cik mok, kata makan2 sempena meraikan dia nak kena tukar bahagian lain wahahaha.....


cik demok & cik aetot...:P


macm pinang diracik2 dah depa dorang nih...bila nak panggil mkn kenduri ni....cpt skett...

hahhh gosiiipppp............

guna hp...blurr...

depa dorang ni lg.....haihhh....

lepas gelak bahak2, makan kenyang, balik la kami ke opis smbung buat keja :). sekian...

2 comments:

Diamilikku said...

aku nak turun sampai 55 jugak..tapi tak boleh2 dah...camner

Cik Jah said...

sone - yakin boleh!!!!