Saturday, November 6, 2010

demam pulak..

bangun pg tadi tiba2 rasa satu badan sakit2....mengong usah dikata...saya demam!...

idong sakit. smalam masa saya tngh landing dpn tv adania belasah saya dengan remote tv tanpa rasa bersalah. sikit punya kuat dia hmpuk remote tu betul2 atas batang idong saya. nasib ko kecik anak. kalo tidak mmg mama belasah ko balik....tp saya tepuk tngn dia skit mcm marah la....tp dia buat muka x bersalah...huh!. lps tu ada pulak jerawat batu naik seketul betul2 tengah2 idong....sakittttttttt.....lama dah x naik jerawat mcm tu...

cik li keja kejap pg ni..kejap katanya...yelah bang...kejap ye...tak pe. mlm nanti kita jumpa :P....kejap konon....hmm....

smalam saya p kenduri sedara cikli kat nilai. cikli boleh ingat kenduri tu mlm ni, padahal semalam....gambar2 nanti akan diupload.

memandangkan cikli keja, saya pun tidak sihat. jd menu harini adalah sgt simple ye anak2... ikan masak kicap...kalo ada sesapa nak telor kendian goreng. anak2 saya ni kadang saya masak mcm2 sudahnya depa mntak telor dadar saja..huhhh..ilang skill memasak mama korang ni tau....:))

ok apa kata saya p berehat kejap ye kawan2...kepala rasa mcm nak meletup.....

No comments: