Sunday, November 14, 2010

nak hp baru boley?

tajuk x boleh blaa.....sbb...lg skali norkiah 71 saya buat hal....gmbr nak upload cari x jumpa...uwaaaaaaaaaaaaaaaaa......

tension okeh....bila view di hp ada ja gmbar. tp bila cucuk di leptop x ada pulak....terselit celah bedah mana pun ntah..haih....ini boleh mendatangkan marah. dah la jd disaat2 pakar yg slalu membantu saya tak ada....saya ngadu2 kat cikli kata dia 'ada tu..., mama salah tekan tu'...ek elehhh nak tekan tang mana lg..tang tu jalah nk tekan pun...haih...

nanti2 la saya update blk....sebenarnya kn dlm draft ada bannyaaakk entry yg x dipublish. awat pun ntah...semua pun ada gmbar ja tp tiada cerita he he he...kendian2 la kasi publish.

saya nk mengemas siap2 untuk esok. esok nak kuar awal sket...pg esok saya nak bersedia menghadapi ribut taupan...hek hek hek..dijangka esok saya akan dilanda ribut skali lg..hhhuhuhuhu tabah la hati....jgan melawan cik jah..diam ja diammmm...ok ok cik jah diam.

esok juga pg saya kena pg skolah esha. amik report card...hmmm...dah tau dah x dpt hadiah pun tp saya puas hati esha dpt masuk kelas pertama. penting tu.....bila dia dpt kawan2 yg pandai dan rajin insyaAllah dia akan mengikut. slalunya kelas no 1 ni cikgu2 pun kasi lebih perhatian. penah dulu dia masuk kelas yg slow skit. dia jd bosan. langsung pastu mmg markah dia pun semua2 down....exam kali ni ok semua pun A tp ada la yg jatuh sket2 tu....ok la baru darjah 3 kan. Tp thn dpn...siapppp kou....x boleh main2 dah.

ok stop dulu ya...siapkn keja2 dulu ye anak2....babaiiii...

No comments: