Sunday, December 5, 2010

dok umah diam2...

good morning everybodiihhh....yeahhh....mood gumbira...

x dak sebb apa. saja la gumbira. tdoq cukup (walaupun tetap bangun seblom subuh, jam bergerak saya tu mmg selalu awal).....

sebbkan smalam berjalan sakan, harini dok rumah. lgpun cik li adalah kerja. katanya setengah hari ja. kalau shooting abih cepat, cptlah dia balik....hmmm x pa x pa....adinda x kesah....setengah hari tu biasanya smpai ke malam!.

harini bnyk benda saya nk kena buat ni...basuh bilik air, iron baju cik li yg dah sebakui penuh...penuh ok bukan 2-3 lai. pehtu + keja2 rutin yg lain...huhuhu ngan pari2 kecik yg dua orang ni kadang boleh membuatkan saya bertukar hijau sekelip mata. tp takpa, saya anggap ni senaman memecahkan lemak2 :PP...sbb saya pernah baca majalah, katanya nak kurus, rajin2 buat kerja rumah mcm mop, basuh bilik air dll...

pg ni breakfast kita mkn lepat pisang yg nenek buat..hehehehe....tengahari tgk la dulu nk masak apa. tp daging masak kicap semalam ada bnayk lg x terusikk. ada dlm peti ais. panaskan balik + goreng ikan je dah cukup. cik li x blk makan tengahari ni.....saya diet!...kekah buah epal cukup!. smalam dah melantak nasik x agak2...ramai2 maklumlah, selera pun bukan main la kan...jdnya harini kena beringat nak mkn :)

saya update blog smbil sebelah tangan dok enjut adania. ok ni dia dah tidor, boleh smbung kerja yg menimbun lg tuh....

dadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

No comments: