Friday, January 14, 2011

esok weekend :)

harini, first time dalam thn 2011 saya lewat!....bukan sikit punya l ewat. 11 menet! heksss...

dah tu kena la bagi alasan dlm portal mengapakah kamu lewat?... :P

start tu smpai ke petang keja x berenti2......tghari cik mok ajak ke alamanda pun saya malas layan....huhuhu saya blk umah, masak2 bubur (sebb semua pun macam demam jd mkn bubur lebih afdhal hik hik hik)....kemas2 apa patut pehtu dlm pukul 2.30 p opis blk. siapkan keja2...

skarang dah siap!..yeay....tp besok cadang beramai2 nak dtg opis nak buat spring cleaning....seperinggg la sgt. kita tengok apa yg akan berlaku esok ngeh ngeh ngeh...siap ada yg nak bawak bekalan dan dimakan beramai2 katanya...hehehehe

esok dan seterusnya leptop saya tiada huhuhu jd dirumah tidak dpt online ohhh sedih!!!...cik li pulak ada di bangkok sana...huk huk huk...lg sadis!...jd sila sibukkan diri dengan anak2 dan kerja supaya tidak terlalu bosan!...

ok, selamat berhujung mnggu semua. saya nak balik cpat harini....

babai.....

No comments: