Tuesday, January 13, 2009

its my stupid silly mistake!!!!!

Alahhaiii...susahnya hati saya ptg nih. Saya dah buat kesilapan yg besar....Saya salah booking tarikh meeting!!!!!!!!!!!. Urusetia minta saya buat booking bilik. Ok saya buat. Mula diorang ckp 15hb. sekali diorang tukar, saya batalkan yg lama, yg baru tak booking. MasyaAllahhh....tak pernah2 saya buat kesilapan bodoh mcm nih, selama saya kerja ni. Kecil pada org lain tp amat besar pada saya. Bodoh yg hamat punya kesilapan.

Nasib baik, bilik tu free pada pkul 2. Tp kul 330 ada org nak pakai. Bos saya ckp its okey. Meeting boleh habis pkul 3.15...Seee bos saya sangat baik kan. Dia tak pernah marah saya tau. Dan lagi buat saya terasa bersalah yg amat2.

Aduhhh....carelessnya saya. Tp org2 yg menenangkan saya ckp tak pa, kesilapan kecil ja tu..huhuhu ....rasa nak buka tingkap belakang ni lepas tu terjun hahaha ok itu over...Tp serius saya rasa bersalah sgt....

p/s: Ampun boss ampun.......hukhuk.

2 comments:

Anonymous said...

ad pun penah buat silap camnih. rasa takutttt sesanggattt tau. lelebih lagi kalau meeting tu membabitkan orang besar-besar.. iskk. ngeri je rasa..

Cik Jah said...

ad-haah la ad...rasa nak pitam, nak pengsan muntah semua ada..huhuhuh....tp alhamdullilah semua dah ok. harap tak ulangi lagi la kesilapan yg sama.